مجله ی اینترنتی بانوی ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی بانوی ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون ال جی سری ۷ ۵۵ اینچ

برنامهی LG TV Smart Share را بر روی موبایل خود نصب کنید. اندروید باکس یا اسمارت باکسها دستگاههایی هستند که میتوانند ویژگیهای یک تلویزیون هوشمند را به تلویزیون شما اضافه کنند. در صورتی که اندروید باکس مورد نظر شما قابلیت میراکست را داشته باشد، با استفاده از این دستگاه میتوانید موبایل را به راحتی به تلویزیون وصل کنید و صفحه گوشی را روی تلویزیون ببینید. گوشی و تلویزیون را به یک مودم متصل نمایید. معمولا بیشتر Android Boxها قابلیت اتصال موبایل را دارند. برنامه را در موبایل باز کنید و از منوی بالای صفحهی برنامه انتخاب کنید که میخواهید در آن لحظه عکس، فیلم و یا موسیقی اشتراک گذاری شود. در صفحهی Smart Share تلویزیون نیز از منوی سمت راست یا سمت چپ (با توجه به زبان فارسی یا انگلیسی محل منو متفاوت است) انتخاب کنید که میخواهید عکسها، موسیقیها و یا ویدئوها را داشته باشید. کلید Home تلویزیون را بزنید و وارد قسمت Smart Share شوید.

{50 اینچ ال جی|تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ فول اچ دی|اتصال بلوتوث گوشی به تلویزیون ال جی}

تلویزیون های برند ال جی در ایران طرفداران زیادی دارند و مورد قبول افراد زیادی هستند. اما نباید فراموش کرد که سودجویانی هستند که همیشه کالایی تقلبی ارائه دهند. زیرا برند های معروف و پر طرفدار امکان فروش تقلبی آن ها نیز بیشتر می باشد و در نتیجه سود بیشتری عاید این کلاهبرداران می شود. ریموت کنترل از جمله لوازم جانبی ای هستند که ویژگی های منحصر به فردی دارد. ریموت کنترل تلویزیون های ال جی که از سال ۲۰۱۳ به بعد تولید شده است شکل مشابهی دارند. اگر می خواهید به راحتی تلویزیون های اصل را از بدل آن تشخیص دهید با نحوه ی بسته بندی و کارتن آن توجه کنید. اگر می خواهید به راحتی محصولات اصل را از تقلبی تشخیص دهید به ریموت کنترل آن ها توجه کنید. و برخی از افراد با دیدن برند ال جی خیالشان راحت می شود که دارند تلویزیونی عالی می خرند. در جدول زیر تفاوت لوگوی ال جی را در محصولات تقلبی و اصل بیان کرده ایم.

قیمت تلویزیون ال جی 47 اینچ ال ای دی

بعضی از تلویزیونها دارای HDMI متفاوتی هستند که هر کدام کارایی مربوط به خود را دارند. امروزه بیشتر تلویزیونهای هوشمند مجهز به Wi-Fi هستند. تلویزیونهایی که دارای پورت USB هستند قابلیت اتصال فلش مموری و پشتیبانی از فایلها و برنامهها را دارند. تکنسینها از این پورت برای بهروزرسانی و از بین بردن مشکلات نرمافزاری استفاده میکنند با این قابلیت میتوانید Service را نیز مشاهده کنید. این امر باعث شفافیت صدا در تلویزیونهای ال جی میشود. بعضی از تلویزیونها علاوه بر این قابلیتها از اسلایدشوی تصویر نیز برخوردار هستند. تکنولوژی LAN محدوده شبکه است که خانه دفتر و مکانهای مختلف را تحت پوشش خود قرار میدهد. پورتهای اپتیکال دیجیتال به صورت چند کانال صدای گیرا و با کیفیت عالی را بین تلویزیون و سیستم صوتی مانند ساندبار انتقال می دهد. اگر تلویزیون شما از درگاه پورت HDMI 2.1 برخوردار باشد ویدیوهای 4K را با کیفیت 120 فریم بر ثانیه ساپورت میکند. RF در لغت به معنای فرکانس رادیویی است. به عنوان مثال ARCباعث برگشت صدا و پخش آن میشود.

  1. آپدیت سیستم عامل تلویزیون ال جی
  2. عدم پشتیبانی از زبان فارسی منو
  3. اندازه: 48 اینچ؛ 55 اینچ؛ 65 اینچ؛ 77 اینج
  4. عدم پرش تصویر
  5. طراحی نسبتا قدیمی و ساده
  6. مصرف انرژی کمتر

این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر خوبی که ارائه می دهد دارای تکنولوژی ALLM یا Auto Low Latency Mode برای ارائه Input Lag متغیر مخصوص اتصال به کنسول بازی می باشد. به این ترتیب شما کنترل کامل تری روی بازی ها بخصوص بازی هایی که باید در لحظه تصمیم گیری کنید، خواهید داشت و احتمال برنده شدن شما بیشتر خواهد شد. این ویژگی در کنار حالت HGIG تجربه بسیار خوبی برای گیمرها فراهم می کند. تلویزیون 65 اینچ ال جی UN8060 از Input Lag بسیار پایینی برخوردار است. این موضوع باعث می شود تا هنگام اتصال تلویزیون به کنسول بازی و بازی کردن تقریبا هر کاری که در بازی انجام دهید بلافاصله انجام شود و تاخیری بوجود نیاید. این تلویزیون توانایی رقابت با تلویزیون های گران قیمت و حرفه ای را ندارد ولی به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون از Input Lag پایینی برخوردار است و برای اتصال به کنسول بازی یا کامپیوتر مناسب است.

{این مدل جزو تلویزیون های صفحه تخت این برند میباشد.|تلویزیون ال جی ۴۸ اینچ|قیمت ال ای دی ال جی ۴۲ اینچ|تلویزیون ال جی}

به کمک این برنامه شما میتوانید از طریق دستورات صوتی سایر لوازم خانگی که از اینترنت اشیا پشتیبانی میکنند و به شبکه داخلی نیز متصل هستند را کنترل نمایید. پایه های تلویزیون در دو طرف آن قرار گرفته اند و فضای کافی برای قرار گرفتن ساندبار جلوی آن وجود دارد. شما میتوانید تلویزیون 55UP7550 ال جی را با قیمت ارزان از سایت دی جی بانه خریداری فرمایید. حاشیه و قاب باریک تلویزیون صفحه تخت ال جی 55UP7550 باعث میشود تا تمرکزتان دقیقا روی تصاویر در حال پخش باشد. طراحی باریک و مینیمالیستی این تلویزیون شیائومی جلوه بسیار زیبایی به محیط میبخشد و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ خواهد شد. این مدل جزو تلویزیون های صفحه تخت این برند میباشد. به طور کلی کیفیت این تلویزیون خوب است و رنگ مشکی آن به راحتی با هر خانه ای هماهنگ میشود. تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7550 از طراحی زیبا و باریکی برخوردار است. این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار دارد و میتوانید با خرید یک پایه دیواری یا براکت آن را علاوه بر قرار دادن روی پایه روی دیوار هم نصب کنید. برای مشاهده تصاویر واقعی محصول به گالری تصاویر بالای صفحه مراجعه کنید. این برنامه قبلا با نام Smart ThinQ App شناخته می شود و به تازگی نام آن به LG ThinQ تغییر پیدا کرد. شما حتی میتوانید از طریق اینترنت هنگامی که خارج از خانه هستید نیز لوازم خانگی خود را کنترل نمایید. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده تفاوت هایی داشته باشد. شما میتوانید از طریق لینک های زیر برنامه LG ThinQ را متناسب با موبایل هوشمند خود دانلود نمایید.

{ZD.ADGGLH هست آیا امکان اتصال به اینترنت رو داره؟|تلویزیون ال جی یا شیائومی|تلویزیون Lg 50 اینچ 4k|قیمت تلویزیون ال جی 50 اینچ 4k اسمارت}

برای تلویزیونهای ال جی پیشنهاد میشه یک بار بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام بشه و با مودم دیگهای هم بررسی بشه. سلام وقت بخیرمدل تلوزیون ماالجی43Lf540vهستش اتصال وای فادارد؟ امکان خرید اندرویدباکس از قسمت فروش قطعات جانبی همین سایت وجود داره. از قسمت فروشگاه لوازم جانبی همین سایت امکان خرید وجود داره. برای تبدیل تلویزیون به یک دستگاه هوشمند، میتونید از اندروید باکس استفاده کنید. ZD.ADGGLH هست آیا امکان اتصال به اینترنت رو داره؟ برای اضافه کردن قابلیتهای یک تلویزیون هوشمند به تلویزیون میتونید اندرویدباکس جی پلاس خریداری کنید و به دستگاه وصل کنید. اگه داره چجوری؟و اینکه قابلیت اسمارت ویو و اتصال به گوشی رو داره؟ سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست و مدل مشابه گلدیرانی این مدل هوشمند نیست و قابلیت اتصال اینترنت و موبایل رو نداره. سلام و وقت به خیر؛ این مدل گلدیرانی نیست ولی مدل مشابه گلدیرانی این مدل متاسفانه قابلیت اتصال وای فای رو نداره. سلام. وقت بخیر. مدل تلویزیون من 49lh548v-TA هست.

{UP8150 توان صوتی 20 وات را دارا می باشد.|تلویزیون ال ای دی سامسونگ بخرم یا ال جی|تلویزیون ال جی فورکی|قیمت تلویزیون Lg 43 4k}

حالت فیلم ساز یکی از کاربردی ترین حالت های تصویر تلویزیون UP8150 محسوب می شود. شاید این میزان صدا برای مهمانی و دروهمی ها پاسخگو نباشد اما این بار ال جی برای تلویزیون خود قابلیت ویژه ای طراحی نموده تا کاربران بتوانند هنگام تماشای بازی های هیجان انگیز از صدای فراگیری بهره مند شوند. در واقع بیشتر تلویزیون های مدرن دارای گزینه های اتصال از طریق بلوتوث هستند و بسیاری از سیستم های بلوتوث دار می توانند به آن وصل شوند. همه ما وقتی که به تماشای یک بازی یا تماشای یک فیلم هیجان انگیز می نشینیم انتظار داریم آن را با صدایی واضح و رسا بشنویم تا نهایت لذت را از آن ببریم. UP8150 توان صوتی 20 وات را دارا می باشد. تلویزیون 55 اینچ ال جی UP8150 می تواند این نیاز را برای کاربرانش رفع کند و صدای فراگیر و یک تجربه شگفت انگیز را با بلوتوث یا Bluetooth Surround Ready برای شما به وجود آورد. در UP8150 می توانید به راحتی به تماشای فیلم و جست و جو در مرورگر وب بپردازید و این هر آنچه را در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی می خواهید برای شما فراهم می سازد.

{سیستم عامل webOS LG واضح و آسان برای یادگیری است.|تلویزیون ال جی 50 اینچ|تلویزیون ال جی ٦٥ اینچ|قیمت تلویزیون Lg 52 اینچ}

سنسورهای حساس به نور در این تلویزیون نوردهی تلویزیون را بسته به محیط در حالت بهینه و مناسب قرار میدهند. UQ7000 از هر دو فرمت HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. سیستم عامل webOS LG واضح و آسان برای یادگیری است. این فناوری LG ThinQ AI به تلویزیون اجازه میدهد تا با سایر دستگاه های ال جی سازگار باشد. با اتصال WiFi داخلی، می توانید تلویزیون خود را به راحتی به یک شبکه بی سیم متصل کنید. همچنین می توانید به راحتی محتوای گوشی خود را در تلویزیون به اشتراک بگذارید و تلویزیون خود را از طریق برنامه ای که در تلفن خود دانلود می کنید کنترل کنید. تلویزیون ال جی UQ7000 یک تلویزیون هوشمند با وضوح 4K Ultra HD است که جزئیات باورنکردنی را نشان می دهد. با پشتیبانی از HDR تصویری خیره کننده ایجاد می کند تا فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید. همچنین تصویر و صدا را با تجزیه و تحلیل مواد منبع بهینه می کند. فیلم ها را به خانه خود بیاورید و از حالت فیلمساز تلویزیون استفاده کنید.

تلویزیون ال جی رسیور دار ۵۵ اینچ

این فناوری با فیلترهای مخصوصی که دارد از تاثیرگذاری رنگ های مختلف در جوار یکدیگر جلوگیری کرده و تصاویر را طبیعی و زیباتر ارائه می دهد. یکی دیگر از محصولان ال جی که این قابلیت را دارد تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل NANO80 می باشد که ویژگی های مشابهی با این محصول دارد. ال جی بر روی تلویزیون ۴۹ اینچ مدل NANO80 از دو بلندگوی ۱۰ واتی استفاده کرده که در مجموع ۲۰ وات خروجی دارد. در صورت نیاز به صدای بلندتر، برای مهمانی ها و مراسمات امکان اتصال سیستم صوتی همه جانبه به تلویزیون وجود داشته که به وسیله آنها می توان قابلیت صدا را افزایش داد. قابلیت بلوتوث که در این تلویزیون قرار گرفته، موجب شده، تا اغلب لوازم صوتی بدون اتصال سیمی به تلویزیون متصل گردیده و صدای همه جانبه را پخش نمایند. طراحی DOWN FIRING بلندگوها موجب شده تا صدا در تمامی جهات یک اندازه ارائه گردد و همچنین با کمک قابلیت هوش مصنوعی، هیجان صوت در بخش موزیک بیشتر می شود.

HDR10 Pro محتوای بصری را به صورت روشنتر، واقعیتر و پویاتر به نمایش میگذارد. فایل های HDR به منظور افزایش عمق رنگ ها و ایجاد رنگهای دقیق و درخشان، دامنه ی دینامیکی رنگ ها را افزایش می دهد. همچنین این تلویزیون از فرمت HLG در پخش زنده پشتیبانی میکند. تلویزیون 50UN8000 از فناوری Ultra Surround استفاده می کند تا صدای پخش شده را تقویت کند و آن را بدون نویز و تاخیر به گوش کابر برساند و کاربر صدایی واضح و هماهنگ با تصویر را دریافت کند. به این ترتیب از تماشای محتوای واقعی با کنتراست دقیق لذت خواهید برد. با دامنه ی دینامیکی رنگ ها عمق رنگ ها خصوصا در رنگ های تیره و روشن به نهایت رسیده و می تواند هر مصرف کننده ای را کاملا شگفت زده نماید. تلویزیون های امروزه با ایجاد تصاویری فراتر از انتظار می تواند هر منتقدی را به طور کامل به تعریف و تمجید وا دارد. تلویزیون 50 اینچ ال جی سری ۲۰۲۰ مدل 50UN8000 توانایی پشتیبانی از فایل های HDR را نیز دارند.

{ال ای دی ۴۹ ال جی|تلویزیون ال جی رسیور دار 49|نحوه اتصال هدفون به تلویزیون ال جی}

دکمه های جدید شامل دکمه های اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل و الکسا و همچنین موارد بیشتری برای دسترسی مستقیم به سرویس های استریمینگ است. این شرکت در حال صحبت در مورد ویژگی انتخاب ژانر است که تنظیمات بهتری را برای نوع خاصی از بازی های شما تولید می کند؛ اما مطمئنا همه ما حداقل تاخیر ورودی؛ واضح ترین تصاویر و دقیق ترین رنگ ها را می خواهید و این باید بدون در نظر گرفتن ژانر باشد. اصتالات HDMI 2.1 با ALLM (حالت تاخیر پایین خودکار)؛ پشتیبانی از VRR (رفرش ریت متغییر) و پشتیبانی از HGiG همچنان ادامه دارد. منصفانه است بگوییم که تلویزیون های OLED ال جی در حال حاضر بهترین تلویزیون های گیمینگ موجود هستند و این شرکت به دنبال ادامه کار خود در سال 2021 است. البته؛ منوی جدید Game Optimizer اضافه شده است تا گیمرها بتوانند به سرعت قابلیت های خاص بازی مانند فری سینک (FreeSync) را فعال و غیر فعال کنند. زمان مشخص خواهد کرد که این ویژگی جدید واقعا ارزشش را دارد یا خیر؟ در این منو می توانید از بین ژانرهای مخصوص بازی انتخاب داشته باشید و حتی میزان تولید نور آبی را تنظیم کنید.

تلویزیون 2021 ال جی UP7550 هوشمند است و به سیستم عامل webOS نسخه 6.0 مجهز شده است. منوی تلویزیون و برنامه های پشتیبانی شده ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی مختلف متفاوت باشد. شما میتوانید به صورت دلخواه این هشدار را روی تلویزیون UP7550 فعال یا غیرفعال کنید. در دسترس بودن فرمان صوتی ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی مختلف متفاوت باشد. حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگری باشید، Sport Alert بازی هایی که در حال برگزاری هستند را نیز به شما اعلان میکند و شما میتوانید همان لحظه آنها را تماشا کنید. به این ترتیب دیگر نگرانی بابت فراموش کردن مسابقه مورد علاقه خود نخواهید داشت. همچنین میتوانید از نتایج بازی ها و مسابقات نیز باخبر شوید. هشدار ورزشی یا همان Sport Alert شروع و پایان مسابقه های ورزشی را به شما یادآوری میکند. تلویزیون ال جی UP7550 برای تماشای برنامه های ورزشی مناسب است و با برخورداری از هشدار ورزشی هیچ یک از مسابقات را از دست نخواهید داد. منوهای نمایش داده شده در عکی ممکن است هنگام انتشار تلویزیون متفاوت باشند.

این تلویزیون از کدک های ویدویی HEVC، VP9 و AV1 پشتیبانی میکند، بنابراین شما میتوانید جدیدترین فیلم ها و سریال ها را روی این تلویزیون تماشا کنید. تلویزیون فورکی UP7550 ال جی به پردازنده چهارهسته ای Alpha5 با قابلیت پخش محتوای 4K مجهز شده است. این پردازنده تصاویر و صدا را پردازش کرده و بهترین تجربه از تماشای فیلم و بازی را در اختیارتان قرار میدهد. همچنین به کمک فناوری Image Enhancing کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده و نویز آنها را حذف میکند. تلویزیون 2021 ال جی UP7550 از تکنولوژی 4K Upscaling برخوردار است و به کمک پردازشگر 4 هسته ای و هوش مصنوعی رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K به نمایش میگذارد. تلویزیون ال ای دی ال جی 55UP7550 از تکنولوژی AI Brightness Controlپشتیبانی میکند و به صورت هوشمند نور صفحه نمایش را با توجه به نور محیط تنظیم میکند. پردازنده a5 AI Processor 4K با پردازش لحظه به لحظه صحنه ها از طریق هوش مصنوعی، رنگ و کنتراست صحنه ها را بهبود میبخشد.

وقتی این تلویزیون خاموش میشود، نمایشگر کاملا جمع شده و تنها ظاهر یک میز مدرن از آن باقی میماند. نمایشگر اولد این تلویزیون انعطافپذیر با تعداد زیادی نوارهای افقی ظریف پشتیبانی میشود و یک جفت بازوی متحرک در عقب آن تعبیه شده است که وظیفه بالا بردن و جمع کردن نمایشگر را برعهده دارند. در کنار ریموت کنترل زیبا و طراحی بینظیر این محصول، باید گفت که تلویزیون اولد تاشوی ال جی یکی دیگر از تلویزیونهای اولد این کمپانی است که در سال 2019 با کیفیت 4K به بازار خواهند آمد. ال جی اظهار میکند که این تلویزیون برای تعداد 50 هزار بار جمع شدن و بالا آمدن به خوبی تست و آزمایش شده است. برای اخبار بیشتر از CES 2019 با پلازا همراه باشید. این شرکت وعده داده است که در سال جدید، تلویزیونهای خود را مجهز به آپشنهای نظیر HDMI 2.1 و مواردی از این قبیل خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید که تلویزیون 88 اینچ اولد با رزولوشن 8K گرانقیمتتر خواهد بود یا این تلویزیون اولد تاشو؟ هرگاه کاربر دکمه روشن این تلویزیون را بزند، نمایشگر آن بهآرامی و با شکوه به بالا آمده و ظرف چند ثانیه تلویزیون در اندازه کامل و واقعی خود آماده استفاده میشود. گفتنی است این تلویزیون از سیستم صوتی Dolby Atmos نیز پشتیبانی میکند. البته ال جی درباره اینکه آیا گارانتی ویژهای برای قسمت جمع شونده این تلویزیون درنظر گرفته شده است یا خیر، اظهار کرده که هنوز در این باره تصمیمی نگرفته است. نظر شما چیست؟ بهزودی متوجه خواهیم شد. بنابراین اگر کاربری در یک شبانهروز حدودا 8 بار این تلویزیون را خاموش و روشن کند، میتوان گفت که این محصول بینظیر حدود 17 سال عمر خواهد کرد.

تلویزیون Lg 2020

همچنین از امکانات مخصوص بازی مانند قابلیت VRR نیز در آن اوجود دارد که میتواند وجو آن گیمرها را خوشحال کند. گذشته از اینها ال جی در این تلویزیون از طراحی فوقالعاده زیبا استفاده کرده و برای آن قابی باریک با ضخامت 3.1 سانتیمتر استفاده کرده که میتواند به راحتی آن را بر روی دیوار نصب نمود. QNED90 تلویزیون دیگر از شرکت ال جی است که در سال 2021 عرضه شد این محصول دارای امکانات بسیار عالی و کیفیت مطلوب و در خور شأن کاربر را دارد گذشته از آن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. تعداد بلندگوهای تلویزیون 8K ال جی ، دو کانال بوده. همچنین وجود قابلیت ضبط و قابلیت بلوتوث و وایفا از دیگر مزیتهای تلویزیون سری نانوسل ال جی NANO95 است. هر بلندگو 20 وات توان خروجی دارد. تعداد درگاههای ورودی HDMI و USB به شکل مطلوبی ارائه شدهاند و میتواند به راحتی پاسخگو نیاز کاربر باشند.

این تلویزیون از پنل VA استفاده می کند که کیفیت تصویر آن از روبه رو فوق العاده است. در ان می توان ریز ترین جزئیات در فریم های تیره را مشاهده کرد و تلویزیون UM751 برای تماشای تصاویر در محیط کم نور نیز فوق العاده است چون نمایش رنگ سیاه را بسیار کاربردی محقق می کند. تلویزیون 50 اینچ با ابعادی که دارد برای یک محیط نسبتا بزرگ فوق العاده می باشد. این تلویزیون کیفیت تصویر 4K را دارد . در تلویزیون 50 اینچ ال جی UM751 برخلاف اندازه های پنل دیگر در مدل از پنل نوع VA استفاده شده است. پنل VA به نسبت کنتراست بالایی را از روبه رو به نمایش می گذارد. زمان پاسخگویی در آن کم بوده و با فرکانس 60 هرتزی که دارد می تواند ریزترین المان های تصویر استخراج کرده و نمایش دهد. پنل درآن حاشیه کمی دارد و جذابیت نمایش تصویر را افزایش داده است.

از لحاظ ظاهری این تلویزیون سامسونگ بیشتر شبیه یک بلندگوی ایستاده بوده که دارای لبههای منحنی شکل است. با نگاهی دقیقتر به طرح ثبت شده میتوان دریافت که قسمت پشتی نمایشگر این تلویزیون روی یک بازوی T شکل سوار شده است. پتنت جدید نسبت به تلویزیون قبلی ال جی جمع و جورتر بوده و ظاهری مثلثی شکل دارد که به صورت افقی امتداد مییابد. همچنین اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات این تلویزیون مانند اندازه و وضوح نمایشگر آن در دسترس نیست ولی بهنظر میآید در آینده شاهد یک تلویزیون مجهز به پنل OLED با نسبت ابعاد 16 به 9 باشیم. اما یک تلویزیون رول شونده جمع و جور میتواند بسیار جذاب و کاربردی باشد. البته هنوز معلوم نیست آیا این شرکت واقعاً قصد تولید چنین تلویزیونی را دارد یا خیر. ناگفته نماند طرح ال جی بسیار شبیه نمایشگر تاشو TCL است که در اکتبر (مهرماه) گذشته معرفی شد. در واقع این دستگاه نمایشگری را درون خود جای داده که از هر دوطرف کشیده میشود البته این طرح نسبت به نسل قبل تلویزیون شیائومی که از پایین جمع میشد یک ایده کاملاً جدید محسوب میشود.

بهترین مارک تلویزیون ال ای دی ال جی

در برخی تلویزیون ها می توان با پیدا کردن محل تنظیم زبان و یافتن زبان فارسی، زبان تلویزیون را به فارسی تغییر داد. در این مقاله ما در مورد روش فارسی سازی تلویزیون های شرکت ال جی صحبت کردیم. در صورتی که شما در منوی اصلی تلویزیون و در قسمت تغییر زبان، زبان فارسی را پیدا نکردید می توانید یکی از راه هایی که در ادامه عنوان می کنیم را انتخاب کنید. با دادن اجازه به تلویزیون برای نصب فایل، نصب ورژن جدید آغاز می گردد. آیا برای شما سوالی یا ابهامی ایجاد شد؟ در روش اول شما می توانید تلویزیون ال جی خود را در قسمت آپدیت، به روز رسانی کنید. پس از اتصال فلش به تلویزیون با پیغامی مواجه می شوید که از شما برای نصب ورژن جدید اجازه می گیرد. آن را با ما در قسمت ” ارسال نظر ” به اشتراک بگذارید. در صورتی که با آپدیت کردن نیز زبان فارسی به تلویزیون اضافه نشده بود می توانید صبر کنید که نسخه بعدی آپدیت در اختیار شما قرار گیرد و آن را نصب کنید یا از روش دوم استفاده کنید. شما برای انجام این کار در هر دو روش نیاز به تغییر ورژن تلویزیون دارید و باید تلویزیون را آپدیت کنید. پس از تمام شدن نصب می توانید با انتخاب زبان فارسی در قسمت تغییر زبان، از داشتن زبان فارسی در تلویزیون خود، لذت ببرید. با به روز رسانی کردن ممکن است در نسخه جدید به تلویزیون شما اضافه شده باشد. در صورتی که در منوی خود تلویزیون زبان فارسی وجود نداشته باشد، یعنی زبان فارسی برای آن تعریف نشده و نمی توانید به سادگی این کار را انجام دهید. آیا نظر، انتقاد یا پیشنهادی برای در میان گذاشتن دارید؟

  1. کنترل کردن تلویزیون ال جی به وسیلهی موبایل
  2. درگاه USB: دارد
  3. کولر گازی سامسونگ
  4. پورت خروجی صوت دیجیتالی optical audio
  5. دستیار صوتی گوگل

شما با قرار دادن آن در یک گوشه از خانه قادر خواهید بود تا از هر زاویهای به راحتی تصاویر مختلف را مشاهده نمایید. بنابراین خریداران میتوانند به راحتی کنسول بازی خود را به آن متصل و از تک تک اوقات خود لذت ببرند. این موضوع ممکن است برای برخی از گیمرهای حرفهای آزاردهنده باشد. مانند اکثر رقبا، تاخیر ورودی در خارج از حالت گیمینگ برای بازیهای مبتنی بر واکنشهای رقابتی، بسیار زیاد است. اما باید بدانید که این تلویزیون حتی در حالت 120 هرتز نیز به خوبی مانیتورهای گیمینگ سطح بالا نمیباشد. لازم به ذکر است که ال جی سی 2 قادر است تا محتوای شما را بدون مشکل با کیفیتهای 720P، 1080P و 4K به نمایش بگذارد. لازم است بدانید که این مدل نیز یک تلویزیون 4K است و از محتوای 8K شما پشتیبانی نخواهد کرد. الجی C2 OLED دارای تأخیر ورودی فوقالعاده پایینی است که اطمینان میدهد اقدامات شما با آنچه روی صفحه میبینید همگام هستند.

تلویزیون Lg 2020

SONY 55A80J جزو محصولات با کیفیت سال 2021 سونی محسوب می شود. SONY 55A80J می تواند تصاویر را با کیفیت 4K UHD به نمایش بگذارد. وضوح تصویر در این تلویزیون تا حد 3840 در 2160 بالا می رود. با استفاده از این پردازنده شرکت سونی، تصویر قبل از نمایش پرداخته می شود و سپس با کیفیت مطلوب به نمایشگر فرستاده خواهد شد. کاهش نویز و افزایش کیفیت در یک راستا عمل می کنند و این عمل به کمک پردازنده فوق العاده SONY 55A80J قابل انجام است. پردازنده به کار رفته در سیستم این تلویزیون، Cognitive Processor XR نام دارد. این تلویزیون مجهز به سیستم کاهش دهنده نویز است. عمق رنگ ها در SONY 55A80J برابر 10 بیت بوده و این موضوع نشان از کنتراست بالای تصویر است. البته این محصول شرکت سونی به فناوری ارتقا دهنده رنگ نیز مجهز است و می تواند ر این زمینه بسیار مناسب عمل کند. این تلویزیون با استفاده از نمایشگر OLED تصاویری فوق العاده را به نمایش در می آورد.

قیمت تلویزیون ال جی 65 نانوسل

همچنین شرکت ال جی فناوری LG Channels را به کار برده که دارای کانال های متنوعی است و باز هم تنوع بیشتری را برای اوقات فراغت کاربران فراهم می کند. فناوری Sports Alert که به عنوان هشدار ورزشی مشهور است. سایر ورودی های تلویزیون 1 عدد ورودی آنتن RF و 1 عدد کابل نوری دیجیتال (Optical) و 1 عدد کابل ورودی اینترنت برای دسترسی بیشتر این تلویزیون وجود دارد. با این قابلیت می توانید از اطلاعات ورزشی به راحتی قبل و بعد و حین ورزش خبردار شوید. مخصوصا هنگامی که در حال تماشای برنامه ی دیگری هستید، همزمان می توان از اطلاعات ورزشی که به صورت notification هایی روی نمایشگر نمایان می شود خبردار شوید. بنابراین کاربران و دوستداران تلویزیون تمایل دارند، که تلویزیونشان به تعداد کافی پورت و درگاه های ارتباطی داشته باشد تا به دامنه وسیعی از ارتباطات دسترسی داشته باشند. با وجود این قابلیت هوشمند به راحتی می توانید درباره برنامه های ورزشی گوش به زنگ باشید. پورت ها و درگاه های ارتباطی نقش کاربردی و مهمی در تنوع اتصال تلویزیون به سایر دستگاه های ارتباطی برعهده دارند.

سایز تلویزیون های ال جی

تلویزیون هوریون یکی از جدیدترین برندهایی است که وارد بازار ما شده است و در مدت کوتاهی که عرضه شده است به دلیل کیفیت بسیار بالای آن طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. آیا نسبت به مارکهای موجود در بازار این برند ارزش خرید دارد؟ چگونه بدانیم که تلویزیون اصل خریداری کردهایم؟ و ده ها سوال دیگر که به اشکال مختلف کاربران از بخش خدمات پس از فروش ما پرسیدهاند را به صورت یکجا در این مقاله پاسخ خواهیم داد. این تلویزیون هوشمند مزایای زیادی نسبت به مدلها و برندهای موجود در بازار ما دارد به همین دلیل هم بسیاری از فروشگاهها اقدام به عرضه آن کردهاند. آبا قیمت مناسبی دارد؟ تلوزیون هوریون ساخت کجاست؟ چه تفاوتی بین مدلهای مختلف هوریون وجود دارد؟ تلویزیون هوریون ساخت کدام کشور است؟ تلویزیون Horion به دلیل ناشناخته بودن سوالات زیادی را ایجاد کرده است. خدمات پس از فروش و گارانتی آن به چه صورت است؟

{نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.|Attachments The maximum upload file size: 100 مگابایت.|تلویزیون 100 اینچ ال جی|قیمت ال سی دی تلویزیون ال جی|ال جی 50 اینچ}

با این انتخاب گوشی شما به صفحه نمایش مورد نظر متصل میشود و میتوانید تصویر گوشی را روی آن صفحه نمایش ببینید. البته باید یک طرف این کابل دارای سوکت HDMI باشد و طرف دیگر کابل USB Type C باشد تا بتوان آن را از یک سمت به گوشی و از سمت دیگر به تلویزیون متصل کرد. سلام من گوشیم به تلویز یون وصل میشه ولی خیلی بی کیفیت نشون میده فیلمها رو. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. در نتیجه به راحتی میتوانید گوشی هوشمند خود را به هر تلویزیون نسل جدیدی از طریق کابل HDMI-USB Type C متصل کنید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. Attachments The maximum upload file size: 100 مگابایت. برای اتصال سیمی گوشیهای مختلف و گوشیهای Xiaomi به تلویزیون، در قدم اول به یک کابل HDMI نیاز داریم. برای قطع ارتباط نیز کافیست گزینه Casting Screen را انتخاب و آن را disconnect کنید. با کمک این کابل به راحتی میتوان هر گوشی شیائومی مجهز به پورت USB Type C را به تلویزیون وصل کرد. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. از سوی دیگر فراموش نکنید که تلویزیون مورد نظر باید از قابلیت اتصال به کابل HDMI برخوردار باشد و شایان ذکر است که تمامی تلویزیونهای نسل جدید از این قابلیت اتصال بهره بردهاند. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other.

{زاویه دید مناسب تلویزیون چیست ؟|سیستم صوتی یک تلویزیون خوب چگونه است؟|قیمت ال جی ۵۰ اینچ|تلویزیون ال جی روشن نمیشه|تلویزیون ال جی بندر گناوه}

بسته به اینکه از تلویزیون چه انتظاری دارید یا برای چه کاری از تلویزیون استفاده میکنید، میتوانید گزینه مناسب را خریداری کنید. به این دلیل محلی برای جایگذاری اسپیکر و بلندگوهای قوی در آن وجود ندارد. زاویه دید مناسب تلویزیون چیست ؟ سیستم صوتی یک تلویزیون خوب چگونه است؟ به همین دلیل در صورتیکه میزان صدای تلویزیون برای شما اهمیت دارد باید در زمان خرید تلویزیون از بلندگو یا سینمای خانگی برای تقویت صدا استفاده کنید. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی تلویزیونها، سایز صفحه نمایش بزرگتر و پنل دور صفحه تلوزیونها کاهش یافته است. برای اطلاع از امکانات و ویژگی این تلویزیونهامقاله «با ویژگی های تلویزیون هوشمند یا Smart TV آشنا شوید» را مطالعه کنید. تلویزیونهای اسمارت قابلیت اتصال به اینترنت، اجرا و نصب نرم افزارهای اندروید، اتصال به گوشیهای همراه و … را دارند. اینها تنها بخشی از قابلیتهای تلویزیون هوشمند است. در نتیجه صدای تلویزیونهای نسل جدید ضعیفتر از تلویزیونهای قدیمی است.

{به علاوه هزینهی تمامشده کمتر از پنلهای OLED است.|کیفیت QLED عالی است و از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.|تلویزیون رسیور دار|قیمت تلویزیون ال جی 47 اینچ فول اچ دی|ال ای دی ۴۹ اینچ ال جی}

بنابراین مقدار رنگ آبی را لایهی Blue LED و مقدار دو رنگ دیگر را نقاط کوآنتومی یا همان لایهی Quantum Dot کنترل میکند و رنگ دلخواه ساخته میشود. این بخش ماجرا عجیب به نظر میرسد چرا که QLED به لحاظ فنی نمیتواند رنگ سیاه خالص تولید کند و لذا نمیتوان با اطمینان کامل ادعا کرد که QLED بهتر از OLED است. توصیهی ما به شما این است که قبل از خرید تلویزیون، مقایسهای حضوری و یا اینترنتی بین کیفیت رنگها، کنتراست و روشنایی محصولات OLED و QLED و همینطور SUHDهای سال پیش سامسونگ داشته باشید. ممکن است پس از بررسیهای دقیق به این نتیجه برسید که خرید LED در حال حاضر مقرون به صرفه است و کیفیت مطلوب را دارد! مزیت Quantom Dot LED نسبت به LEDهای معمولی این است که رنگهایی زندهتر و اشباعتر از LED ایجاد میکنند و کنتراست بالایی دارند. به علاوه هزینهی تمامشده کمتر از پنلهای OLED است. به هر حال QLED و OLED دو تکنولوژی تازهوارد محسوب میشوند و طبیعی است که در حال حاضر، تبلیغات هیجانانگیز مانع تصمیمگیری درست عموم مشتریان شود. به خصوص QLED در نمای محتوای HDR و رنگهای اشباع، عملکرد بسیار خوبی دارد و شاید تبلیغات گسترده در مورد کیفیت بالای آن، منطقی باشد اما سامسونگ مدعی است که QLED حتی بهتر از تلویزیونهای OLED سونی و الجی است. و اما اشکال این تکنولوژی: با وجود پنل LED آبیرنگ که همواره اندکی روشنایی دارد، رنگ مشکی کامل را نمیتوان تولید کرد. کیفیت QLED عالی است و از نظر اقتصادی نیز به صرفه است. هر سه برند و تکنولوژی، نسبت به LED مرغوبتر و گرانتر هستند اما هزینهی تمامشده نیز بالاتر است. سامسونگ وضعیت گیجکنندهای برای عموم کاربران ایجاد کرده است. توجه کنید که در سال ۲۰۱۶ سامسونگ تلویزیونهای Quantom Dot کامل نیز تولید کرده و با نام SUHD روانهی بازار کرده است، ولیکن در سال ۲۰۱۷ برند جدید QLED متولد شده که از نظر ساختار، یک کوآنتوم دات کامل نیست.

بهترین تلویزیون با سیستم عامل اندروید در بازار ایران کدام مدل است؟ وبگردی، بازی، پخش آنلاین ویدیو، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات، قابلیت اتصال به کامپیوتر، XBOX و… برند های تولید کننده تلویزیون ها با بررسی این سیستم عامل جدید با گوگل وارد مذاکره شدند و طی توافق صورت گرفته محصولاتی هوشمند و با سیستم عامل اندروید را تولید کردند. از جمله امکانات این محصولات هستند. ما در این بخش سعی داریم لیستی از جدیدترین و محبوبترین تلویزیون های هوشمند (دارای سیستم عامل اندروید) را به شما معرفی کنیم تا با آشنایی و شناخت بهتری اقدام خرید این محصولات نمایید. این محصولات بسیار هوشمند و با امکانات هستند. چندین سال پیش تلویزیون ها فقط قابلیت نمایش کانال های تلویزیون را داشتند اما امروزه با تلویزیون های بسیار هوشمندی که دست کمی از کامپیوتر ها ندارند مواجه هستیم. این سیستم عامل مخصوص تلویزیون Google Android Tv نام گذاری شد. در سال 2014 شرکت گوگل دست به تولید اولین سیستم عامل برای تلویزیون زد که این سیستم عامل بر پایه اندروید ساخته شده بود.

INPUT LAG در رزولوشن 4K با 60 هرتز می باشد. صفحه این مدل دارای انعکاس کم نور محیط بسیار عالی می باشد از اینرو مناسب برای اتاق های روشن با نور زیاد است. LG B9 تلویزیون قابل توجهی برای انجام بازی های ویدیویی است. SM9500 حتی برای بیشتر گیمرها دارای تأخیر ورودی بسیار کمی است و زمان پاسخگویی بسیار سریع است. همانطور که از تلویزیون IPS انتظار می رود نسبت کنتراست متوسط است و local dimming بدون ایراد نیست. زمان پاسخ تقریباً آنی است و تأخیر ورودی تلویزیون بسیار کم است. SM9500 بعلت استفاده از فناوری نانو دارای یک طیف رنگی گسترده است ، می تواند محتوای HDR را خوب نمایش دهد همچنین رنگ های غنی و برجسته های را به نمایش بگذارد. LG SM9500 یک تلویزیون UHD IPS خوب با کیفیت تصویر مناسب و هندلینگ حرکتی چشمگیر است. این موارد برای گیمرهایی که به لطف پشتیبانی تلویزیون از HDMI Forum VRR نیز می توانند از تجربه بازی روان تری برخوردار شوند بسیار مناسب هستند.

{تلویزیون های ال جی قیمت|چرا تلویزیون ال جی به وای فای وصل نمیشه|قیمت تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ 4k Uj651}

در این تلویزیون سامسونگ  از سایزهای بسیار مطلوب و بسیار متفاوتی نسبت به سال گذشته استفاده کرده و ابعاد آن نیز دستخوش تغیراتی بوده و این یکی از تغیرات اساسی در آن است. همچنین درگاهها و رابطهای متنوعی نیز مانند مدل گذشته آن یعنی C1 در C2 نیز وجود دارد و ارتباط و اتصال تلویزیون را با سایر دستگاهها راحتتر کرده است. HDMI2.1 از تکنولوژِیهای فوقالعادهای است که امکان ارسال تصاویر 120 هرتز را به راحتی برای کاربر فراهم میکند و کیفیت بینظیری را با جزئیات بسیار بالایی برای کاربر به نمایش میگذارد. همچنین این تلویزیون از محصولاتی است که میتواند به عنوان یک مانیتور برای کامپیوتر عملکرد فوقالعادهای داشته باشد. همچنین ال جی در C2 از توان صوتی مطلوبی با قدرت 40 وات صدا پشتیبانی کرده که در نوع خودش بینظیر است. گذشته از این با وجود قابلیتهایی هم چون نرخنوسازی متغیر در هنگام پخش هر صحنهای شما بالاترین حد از کیفیت تصویر را بیننده هستید. G1 را میتوان به جرات بهترین تلویزیون گیمینگ موجود در بازارهای ایران نامید که توسط شرکت کرهای ال جی در سال ۲۰۲۱ تولید و بازار عرضه شد.

قیمت تلویزیون ال جی 42 اینچ هوشمند

صدای این تلویزیون کاملا رسا بوده و در محیطی می توان انتظار عملکردی مطلوب را از آن داشت. رفرش ریت در هر دو این تلویزیون ها نیز متغیر بوده و بر اساس کیفیت تصویر تغییر می کند. در مقابل، SONY X85J از دو کانال برای پخش صدا استفاده خواهد کرد. این ویژگی بیشتر به استفاده های گیمنگ مربوط می شود و در صورت پایین بودن رفرش ریت، کاربر با تصاویر لگ دار در تلویزیون رو به رو می شود. رفرش ریت یا سرعت تازه سازی تصویر، مربوط به سرعت تلویزیون در جایگزین کردن تصویر با تصویر جدید است. صدای این تلویزیون نیز رسا و با کیفیت بوده و عملکرد مطلوبی دارد. در این بحث هر دو تلویزیون SONY X85J و LG NANO 90 با سرعت 120 هرتز تصویر را تازه می کنند و مناسب برای استفاده های گمینگ خواهند بود. این دو کانال می تواند صدایی با قدرت 20 وات تولید کنند. حال با مقایسه مشخصات این دو تلویزیون می توان به راحتی برتری را به LG NANO90 داد که صدایی با قدرت و کیفیت بیشتر تولید می کند.

در ضمن در این تلویزیونها هیچ یک از فناوریهای ارتباطی بیسیم موجود در تلویزیونهای Full HD و ۴K وجود ندارد و دارای دو بلندگوی ۷.۵ واتی هستند. سایر مشخصات این تلویزیونها با تلویزیونهای فول اچدی یکسان است. از دیگر معایب تلویزیونهای HD اسنوا میتوان به عدم برخورداری از پورت HDMI ARC، برخورداری از یک پورت USB به جای دو پورت، عدم برخورداری از وایفای و عدم قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد. کدام مدل تلویزیون اسنوا بهتر است ؟ عدم تشخیص هارد اکسترنال در برخی از مواقع (معمولاً این مشکل با یک بار خاموش و روشن کردن تلویزیون برطرف میشود). سرعت پایین تلویزیون در هنگام روشن شدن و آماده به کار شدن (البته این مشکل در تلویزیونهای اندرویدی و سایر تلویزیونهای هوشمند برندهای مطرح که دارای سیستمعامل سنگینی هستند، طبیعی است و تلویزیونها کمی با تأخیر روشن میشوند). همچنین هیچ یک از این تلویزیونها دارای سیستمعامل اندروید نیستند. توجه: در بخش معرفی مدلها، تفاوتهای جزئی تمام تلویزیونها HD و Full HD و ۴K را بیان میکنیم.

دست به گیرنده تون نزنید که مشکل از فرستنده است. متشکرم که نظرم رو خوندید. تنها 2 مدل گیرنده دیجیتال هستن که از فرمت x265 پشتیبانی میکنن. کیفیت رو روی فرمت h264 بذاره ، هزینه اش هر چی شد که البته هزینه نداره انچنانی ، غز صندوق توسعه ملی برداره .ما پول گیرنده بالاتر با این قیمت دلار و ارزش پول ملی رو نداریم بدیم . فقط صدا داره.تلویزیون ما 49UF85000GI که 4k داره. اصلا سانسورش کنید ولی منتشر کنید . ما نخوایم همه شبکه ها اچ دی باشن باید کیو ببینیم؟ خیلی ممنون اگه میشه پیامم رو منتشر کنید . از صدا و سیما خواهش می کنیم . آخه چرا دست کاری می کنن یه نفر اگر نمونه دستگاه جدیدی بخره باید چیکار کنه؟ پاسخ ارسال شد ، فراموشنکنید ب برای آبدیت تلویزیون ابتدا با وای فای گوشی یا خونه تلویزیون رو به اینترنت وصل نمائید. بعد این همه سال به یه کانال ۳ hd دلمون خوش بود که اونم با سرچ جدید پرید . وقتی صدای پخش nasim hd را با nasim مقایسه میکنم میفهمم که کلا اچ دی داره یک چیز دیگه پخش میکنه. مثل شبکه 3 کنید.که اسمش IRIB-TV3 HD .فقط این شبکه اچ دی داریم. ی رو پر کنید. اگر تلویزیون مدل 2019 یا 2020 باشه احتمالا میگیره وگرنه خیر. یعنی چی الان توی این بی پولی واین همه مشکل فقط همین مشکل بود که حلش کنن. در مورد صدا هم فرمت صدا در هر حالت hd که باشیم ، شما اصلا بگو sd , فرمت صدا aac هست . شبکه بدون اسم IRIB مثل TV3 HD را فقط صدا داریم. اینا کلی پول خرج کردند تا کدکتصویر رو h265 کنند که میشه همین hevc ، و اکثر ما ها که گیرنده داریم ، گیرنده مون کدک تصویر با فرمت h264 رو داره. چرا نمیگیره؟ مدل وارداتیش 49uf850. اپدیت هم کردم ریست فکتوری هم کردم.فایده نداره.

میتوانید با بررسی کابلها و جا به جا کردن آنها، این مشکل را برطرف کنید. در صورتی که دستگاه شما با استفاده از روشهایی که بیان کردیم درست نشد، به احتمال بسیار زیاد، بک لایت آن سوخته است. البته برخی مواقع نیز این مشکل نیاز به صرف هزینههای زیاد ندارد و تنها میتوانید با بررسی مواردی که در بخشهای قبلی بیان کردیم، آن را تعمیر کنید. پس اگر دانش فنی در این زمینه ندارید، برای این خسارتهای بیشتری را به تلویزیون وارد نکنید بهتر است به آن دست نزنید و این کار را به متخصصین ما در مراکز تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان بسپارید. اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد باید بدانید که به احتمال زیاد دچار مشکل اساسی شده است و باید آن را در سریعترین زمان ممکن تعمیر کنید. دقت داشته باشید که تعمیر بک لایت بسیار تخصصی است و حتما باید توسط یک تعمیرکار مجرب تعمیر شود.

همچنین این امکان وجود دارد که با انتخاب نماد اشتراک گذاری در داخل برنامه Photos، تصاویر و فیلم های جداگانه ای را به تلویزیون ارسال نمایید. با توجه به سادگی استفاده از این کابل ها، روش اتصال آیفون به تلویزیون توسط کابل توسط بسیاری از کاربران انجام می گیرد. کابل های AV دیجیتال دارای دو نوع مختلف هستند که نیاز است بسته به نوع آیفون هر یک از آنها را خریداری کرد. استفاده از کابل نیز یک روش ساده برای اتصال آیفون به تلویزیون است که به راحتی قابل انجام است. این کابل از خروجی تلویزیون به مادگی کابل AV وصل می شود. برای این کار باید یک کابل HDMI یا VGA وجود داشته باشد که بتواند از آداپتور به پلاگین سازگار در پشت تلویزیون متصل شود. برای استفاده از این روش باید یک آداپتور VGA و یا آداپتور AV دیجیتال وجود داشته باشد. یک طرف کابل AV دارای مادگی HDMI است و در نتیجه برای ایین کار به یک کابل HDMI نیز نیاز خواهد بود.

{تلویزیون ۵۵ ال جی قیمت|قیمت تلویزیون ال جی 32 اینچ|تنظیمات اولیه تلویزیون ال جی}

حال ببینیم نحوه اتصال آیفون به تلویزیون سونی، ال جی و غیره، با کمک کابل Digital AV Adapter چگونه است؟ آداپتور Digital AV دارای یک پورت لایتنینگ اضافی است. در این روش یک سمت کابل را به پورت شارژ گوشی آیفون وصل کرده و سمت دیگر آن را نیز به کابل HDMIتلویزیون وصل میکنیم. نکته مهم در اینجا این است که کابل Digital AV Adapter قابلیت پشتیبانی از پروتکل HDCP و High-bandwidth Digital Content Protection را ندارد و در انتشار برخی سرویسها با محدودیت همراه است. برای این کار به یک آداپتور برق متناوب و کابل لایتنینگ اضافی نیاز دارید زیرا اپل این آداپتور همراه را ندارد. به این صورت میتوانید ویدئوهای نتفلیکس و آیتیونز را به راحتی از طریق گوشی آیفون خود در صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمایید. میتوانید از آن برای وصل کردن به یک آداپتور برق متناوب استفاده کنید تا تلفن خود را در حالی که به تلویزیون متصل است، شارژ نمایید. اکنون میتوانید تلویزیون را روشن کرده و وضعیت ورودی را HDMI انتخاب کنید. میتوانید شارژر گوشی خودتان را به Digital AV Adapter وصل کنید تا همزمان شارژ شود.

Hisense U9DG مدل 4k پرچمدار 2021 آنها است و یک تلویزیون بسیار منحصر به فرد است. تلویزیونهای سامسونگ در حالی که زمانی پیشرو بازار بودند، کمی ارزش خود را در مقایسه با سایر برندها از دست میدهند. آنها به عنوان یک پیشرو در صنعت تلویزیون شناخته میشوند زیرا یکی از شرکتهای زیر مجموعه آنها، LG Display - شرکتی متفاوت از LG Electronics - یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنل نمایشگر است. ال جی یکی از شناخته شده ترین برندهای الکترونیک در سراسر جهان است. پس از شروع کار در کره جنوبی در سال 1947، آنها از آن زمان به یک شرکت بزرگ بین المللی که متخصص در انواع لوازم الکترونیکی مصرفی است، گسترش یافته اند. آنها کمی گرانتر هستند و برخی از مدلهای آنها، مانند Samsung QN85A QLED، از پنلهایی با نسبت کنتراست پایین استفاده میکنند، بنابراین برای مشاهده اتاقهای تاریک مناسب نیستند. LG Display تنها تامینکننده پنلهای تلویزیون OLED است و به همین دلیل، LG Electronics انتخاب بسیار خوبی از مدلهای تلویزیون OLED دارد و اغلب هزینه کمتری نسبت به رقبا دارد.