مجله ی اینترنتی بانوی ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی بانوی ایرانی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

سایت فروش لپ تاپ و خرید لپ تاپ lenovo

با افزایش شدید قیمت محصولات در حوزه IT و کاهش توان اقتصادی جامعه، کاربرانی که به لپ تاپ نیاز مبرم دارند، به گزینه های استوک یا دست دوم فکر می کنند. اما خرید یک نوت بوک استوک شرایط پیچیده ای دارد و بر خلاف آنچه تصور می شود یا اطرافیان به شما اعلام می کنند،سایت فروش لپ تاپ ثبت یک خرید موفق در حوزه لپ تاپ های کارکرده به هیچ وجه آسان نیست. در ادامه مطلب به بیان راهکارهایی برای جلوگیری از سو استفاده و بروز مشکلات احتمالی با ۶ راهکار برای خرید لپ تاپ استوک می پردازیم. هر لپ تاپ با یک کانفیگ از پیش تعیین شده به بازار عرضه می شود، اما طبیعی است که برخی از کاربران پس از چند سال نسبت به ارتقا یا تعویض برخی قطعات اقدام میکنند. اما باید بدانید که برخی از قطعات اصلی لپ تاپ در بسیاری از مدل ها غیر قابل تعویض است. به عنوان تعویض پردازنده در مدل های بسیار محدودی امکان پذیر است و حتی در صورتی که بتوانید این کار را انجام دهید، قیمت بالای پردازنده های لپ تاپ شما را از این تصمیم منصرف می کند.

  • تست قطعات سختافزاری
  • دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • کارت گرافیک: Intel Iris Xe Graphics
  • ۱۶ گیگابایت حافظه رم
  • Core i3

اندازه ی بزرگ ، در کنار حساسیت و سرعت بالا و هم چنین پشتیبانی از حرکات چندلمسی ، استفاده از این صفحه لمسی را برای کاربران بسیار لذت بخش می کند. هم چنینZBook 17 HP دارای TrackPoint یا اصطلاحا موس وسط می باشد که می تواند به طور دقیق به عنوان جایگزین موس و تاچ پد استفاده شود. باتری لپ تاپ HP Zbook 17 G2 با ظرفیت 83 وات خود ، حرف های زیادی برای گفتن دارد! علیرغم مصرف بسیار بالای دستگاه به علت پردازنده و گرافیک قدرتمند ، مدت زمان کارکرد باتری همچنان نیز مطلوب و مناسب می باشد. باتری این لپ تاپ در تست Battery Eater’s Reader که در آن ارتباطات بی سیم خاموش و نور صفحه نمایش روی کمترین حالت تنظیم شده است ، حدود 6 ساعت دوام می آورد. این مقدار در میان رقبای هم رده ی خود ، مقدار کاملا مناسبی می باشد. هم چنین کاربر می تواند با استفاده از Wi-Fi و تست های ویدئویی (با مشخصات صرفه جویی در مصرف انرژی ، روشنایی 163 سی دی/متر مربع) حدودا 4 ساعت روی باتری این لپ تاپ حساب کند.

لپ تاپ استوک Lenovo بسیار شبیه کامپیوترهای معمولی می باشد، با این تفاوت که در این نوع دستگاه ها، نیازی به استفاده کردن از کیس نیست. کیس در کامپیوترهای معمولی، حکم ذهن و مغز این دسته از دستگاه ها را دارا می باشد. اما در لپ تاپ کیس به هیچ عنوان چنین وظیفه ای را به عهده نداشته و جایگاهی ندارد. اجزا مهم دیگری که در بخش سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ استوک لنوو موجود می باشد، شامل بلندگوها، صفحه نمایش لپ تاپ است و بخش های سخت افزاری آن در پشت سیستم و داخل آن قرار گرفته است. این بخش بسیار مهم بوده و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است زیرا هر نوع مشکل در این بخش در عملکرد سیستم لپ تاپ ها مشکلات جدی ایجاد می کند.خرید لپ تاپ lenovo شاید بتوان لپ تاپ ها را از این نظر شبیه انسان دانست که با از کارافتادن مغز او، عملکرد او دچار اختلال جدی شده و انسان دیگر قادر به انجام فعالیتی نمی باشد.

لپ تاپ دست دوم Dell E6440، برعکس بسیاری از لپ تاپ های تجاری، از پردازنده گرافیکی اختصاصی برای اجرای برنامه های گرافیکی استفاده می نماید. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ دست دوم Dell، محصول شرکت AMD است. کارت گرافیک AMD Radeon 8600M، از دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی برخوردار است و همچنین از چهار گیگابایت رم اصلی لپ تاپ نیز برای پردازش داده ها کمک می گیرد. بنابراین قادر به اجرای بازی های ورزشی و رقابتی با کاهش نرخ فریم خواهید بود. همچنین برای طراحی سه بعدی ساده و سبک نیز می توانید روی توانمندی این کارت گرافیک حساب کنید. رم لپ تاپ استوک Dell E6440، ظرفیتی چهار گیگابایتی دارد که قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت می باشد. حافظه اصلی این لپ تاپ استوک Dell از نوع HDD است که در صورت نیاز، می توان آن را تا دو ترابایت ارتقاء داد یا از حافظه پرسرعت SSD در ترکیب سخت افزاری آن استفاده کرد.

  • لپ تاپ استوک درجه A+
  • ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD
  • کمبود درگاه یواس پی
  • وزن کم (حداکثر ١.٥ کیلوگرم)
  • Acer رتبه هفتم سال ۲۰۱۹: توانایی تولید برای هر بودجه
  • توجه به ابعاد صفحه نمایش و تست آن
  • عملکرد باتری فوقالعاده

با این حال،لپ تاپ استوک Msi لپ تاپ های گیمینگ خوبی را روانه بازار نموده است.سایت لپ تاپ اچ پی حتی آن نیز برروی لپ تاپ های کاربران نیز عمل می نماید. از این ها گذشته، فناوری در لپ تاپ های گیمینگ اِم اِس آی بسیار به چَشم می خورد. ارائه لپ تاپ های گیمینگ عالی و مطلوب؛ امکان دارد اِم اِس آی نسبت به سال های دور و گذشته ضمن رتبه بندی پایین تری واقع گردیده باشد. هنوز هم لپ تاپ های گیمینگ خوبی را تولید نموده و به سوی بازار روانه می کند. حتی لپ تاپ های زوج و همانندی مطلوب و خوبی را به سوی بازار روانه می نماید. صرف نظر از حمایت و پشتیبانی فنی ضعیف و آسیبپذیر اِم اِس آی، تنها کمپانی می باشد .که در مقابل صدمات و آسیب های احتمالی با گونه ای رایگان ارائه خدمات می کند. فناوری و نوآوری در طراحی؛ اِم اِس آی توانسته است .ضمن محفوظ داشتن مکان وب کم، لپ تاپ های گیمینگ باریک خوبی را به سوی بازار ارائه کند.

به این دلیل که برای این کار طراحی و تولید نشده اند. مصرف باتری بازیهای رایانهای بالا است و در تولید لپ تاپ گیمینگ به این مورد نیز توجه شده است. از ویژگیهای مشخص لپ تاپ استوک گیمینگ به باتری قوی آن می توان اشاره کرد. این باتریها دوام بالایی دارند و برای ساعات کاری بیشتری ساخته شده اند. به این معنی که چنین باتریهایی با انجام کارها و برنامههای معمولی تا ساعت ها عمر دارند و بدون نیاز به شارژ میتوان با این لپ تاپ ها کار کرد. کیبورد لپ تاپ استوک گیمینگ نسبت به لپ تاپ های معمولی تفاوت هایی دارد. گیمرها برای بازی با لپ تاپ به صفحه کیبوردی نیاز دارند که کلیدهای آن راحت و نرم باشد و استفاده طولانی مدت از آنها باعث خستگی نشود. طراحی کیبورد لپ تاپ گیمینگ علاوه بر ایجاد راحتی برای کاربر خود دارای طراحی بخصوص و مختلفی است که آن را از دیگر کیبوردها کاملا متمایز میکند.

که نیاز به رندر قدرتمند دارند را با قدرت اجرا کند . برای خرید لپ تاپ دانشجویی از دیجیکالا همین الان روی لینک زیر کلیک کنید . لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L3 - NPM به نسبت مدل لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل V15 IWL یک قدم جلوتر رفته است و توانسته است رکوردهای بسیار خوبی را برای خود ثبت کند . مدل قدرتمند دیگری که قصد داریم به شما معرفی کنیم لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire 3 A315-57G-77K6 میباشد . این لپ تاپ دانشجویی فوق العاده قدرتمند به یک پردازنده مرکزی Core i7 مجهز شده است که می تواند در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA ، سنگین ترین نرم افزار ها و بازی های را اجرا کند . اگر به دنبال یک سیستم هستید که برای چندین سال بتواند به شما خدمت کند ، این مدل را پیشنهاد می کنیم . برای خرید تا قبل از اتمام موجودی در دیجیکالا ، از لینک زیر اقدام کنید . در مقاله راهنمای خرید لپ تاپ برای دانشجویان ، تمام نکات برای خرید یک لپ تاپ با قیمت مناسب و ارزان را بیان کردیم . اگر قصد داریم انواع لپ تاپ را بشناسید از شما دعوت می کنیم حتما مقاله راهنمای جامع خرید لپ تاپ را مطالعه بفرمایید . همچنین از شما دعوت می کنیم راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ را هم مطالعه بفرمایید . متاسفانه مثل گذشته ، لپ تاپ کالایی نیست که همه بتونن به راحتی تهیه کنن یا حداقل هر شخصی توان خرید یک لپ تاپ رو نداره . نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. محمد ترکاشوند سلام وقتتون بخیر نه موردی نیست و باتری خراب نمیشه.

امروزه با کاهش قدرت خرید مردم، چه چیزی بهتر از صرفهجویی مطمئن و رفع نیاز به بهترین شکل ممکن؟ واردکنندگان محصولات الکترونیک مثل لپتاپ به خوبی از وضعیت اقتصادی کشور آگاهند. آنها میدانند که محصولات گرانقیمت و یا لوکس یا به اصطلاح لاکچری، خصوصاً در حوزهی لپتاپ، بیش از پیش طرفداران خود را از دست دادهاند، و واردات چنین محصولاتی به کشور از نظر اقتصادی توجیه درخوری ندارد. این محصولات به اصلاح «اقتصادی» هستند که بیشترین فروش را در بازار مصرفکنندگان دارند. امروزه قیمت لپتاپهای طراز اول دنیا از حدود ۱۵۰۰ دلار تا حدود ۲۵۰۰ یا حتی ۴۰۰۰ دلار است (حساب و کتاب تومانی آن با شما!). طبیعتاً کمتر افرادی در کشور ما قادر به خرید چنین محصولاتی به صورت آکبند و پلمپ هستند، اگرچه در مواردی، همچون لپ تاپ گیمینگ، چنین قیمتهایی در دنیا کاملاً متداول و معقول به شمار میرود. لپ تاپ استوک از کجا بخریم؟ با بررسی نکات و ریزهکاریهای مختلف در مورد فروشگاههای پرشمار لپ تاپ استوک در ایران، نهایتاً فروشگاه پاساریا را به شما معرفی میکنیم که در بالا هم چندین بار بدان اشاره کردیم.

  • Alienware m17 R4
  • باتری 90 وات ، آداپتور برق 230 وات
  • وزن : 2.04 کیلوگرم
  • گرید R

باشد. لپ تاپ Dell مدل Precision M2800 یکی از بهترین لپ تاپ استوک بازار نیز دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ می باشد که از فناوری NT-FHD کمک میگیرد. از مشخصات بارز این دستگاه می توان به پردازنده اینتل Core i7-4810MQ در کنار ۸ گیگابایت رم DDR3 اشاره کرد. همچنین پردازنده گرافیکی AMD W4170M که در این لپ تاپ گنجانده شده است سرعت دستگاه را تا مرز بی نهایت بالا برده و سرعت در اجرای برنامه ها را با یک چشم برهم زدن با دقت بالا انجام می دهد. وزن 2.5 کیلو گرم این دستگاه شاید در لحظه اول کمی سنگین باشد اما کاربر امکانات عالی بکار رفته در این لپ تاپ این سنگینی را صرف نظر میکند. باطری لیتیوم یونی ۹ سلولی بکار رفته در این محصول بسیار مناسب می باشد. یکی از امکاناتی که کاربر برایش در اولویت قرار دارد این است که فضای کافی برای نگهداری اطلاعات شخصی از جمله عکس و فیلم و… این دیسک ها نیز یکی از انواع حافظه های مغناطیسی هستند و به عنوان وسیله ای برای انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر و یا ذخیره سازی اطلاعات (پشتیبان) مورد استفاده قرار می گیرند.قیمت لپ تاپ استوک توشیبا لازم به ذکر است که این حافظه ها دارای انواع 5.25 و 3.5 اینچ می باشند. این دیسکی که در اینجا به معرفی آن می پردازیم دیسک سخت یا همان هارد دیسک می باشد که به نوعی حافظه ای بسیار ضروری به حساب می اید که در لپ تاپ هی استوک امروزی بسیار پر کاربرد است. دسترسی و فضای ذخیره بیشتر) را در اختیار کاربران قرار میدهد.

  • سری یوگا (Yoga)
  • ظرفیت حافظه RAM:4 گیگابایت
  • لپ تاپ های لنوو دارای عمر باتری طولانی هستند
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظهی اختصاصی
  • ” cmd ” را در نوار جستجوی ویندوز ۱۰ تایپ کنید
  • موس بی سیم یا موس USB
  • حافظه: 128GB - 1TB SSD
  • پردازنده (CPU) 5600u 5th, Core i7

لپ تاپ های ارزان و کارآمد با نام لپ تاپ دانشجویی نیز شناخته می شوند؛ هر چند می توانند مورد استفاده افراد مختلف و نه فقط دانشجویان قرار بگیرند. در ادامه به تعدادی از ویژگی های لپ تاپ های با کارایی و کیفیت مناسب و قیمت ارزان نسبت به سایر مدل های موجود در بازار می پردازیم. این نوع از لپ تاپ برای برگزاری جلسات، کنفرانس ها، کارهای پژوهش پژوهشی، امکان دسترسی به اینترنت و وبگردی، نوشتن محتوا و مقاله، چک نمودن ایمیل، تماشای فیلم و عکس، اجرای بازی های سبک و… مناسب هستند. با این تفاسیر نیازی به سخت افزار قوی و بالا نظیر سی پی یو، کارت گرافیک، رم، هارد و… قوی و رده بالا ندارند. همین امر موجب پایین نگه داشتن این مدل از لپ تاپ ها تحت عنوان لپ تاپ ارزان قیمت می شود. پردازنده (CPU) لپ تاپ مهم ترین و حیاتی ترین قطعه در کامپیوتر های قابل حمل شخصی است که وظیفه بزرگ و مهمی را بر عهده دارد و بخش مهم عملکرد لپ تاپ توسط آن انجام می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد